archive-si.com » SI » I » ISKAADVENTURE.SI

Total: 95

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".

• Niste vpisali email naslova Prosimo pojdite nazaj in poskusite znova Niste vpisali svojega imena Prosimo pojdite nazaj in poskusite znova

Original URL path: http://iskaadventure.si/imailitforfree.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

• IskAAdventure.si - Išska, Avanture, Izposoja kajakov, treking, plezanje, kolesarjenje, Iski Vintgar...
    PAST EVENTS IZBIRA JEZIKA ENG SLO NE SPREGLEJTE več v Aktualnih obvestilih AKTUALNA OBVESTILA UTRINKI S PRETEKLIH DOGODKOV KARTA IŠKEGA VINTGARJA IŠKI DOMAČI ČAJ IZPOSOJA KAYAKOV UPORABNE VSEBINE Splošni pogoji IškAAdventure Vozni red avtobusov Pustolovski park geoss Vreme Išski vintgar

Original URL path: http://iskaadventure.si/filmcki.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

• IskAAdventure.si - Iška, Avanture, Izposoja kajakov, treking, plezanje, kolesarjenje, Iški Vintgar...
    RAČUNALNIK Movies you can not directly play REQUIRED BY First download to your computer IškAAdventure ADVENTURERACE CANYONING Iška 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Gornji Ig VESLANJE PO LJUBLJANSKEM BARJU TREKING V IŠKEM VINTGARJU PLEZANJE V IŠKEM VINTGARJU KOLESARJENJE OD IZVIRA DO IZLIVA IŠKE V LJUBLJANICO DOŽIVETJE S HELIKOPTERJEM CHOOSE LANGUAGE ENG SLO DO NOT MISS more in current news CURRENT NEWS IMPRESSIONS BY PREVIOUS EVENTS MAP OF IŠKI VINTGAR ISKA

Original URL path: http://iskaadventure.si/ang/filmcki.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

treba prehodit 26 8 2011 Tokrat smo popeljali v zrak zmagovalce družabnih iger ki jih je organiziralo določeno podjetje za svoje poslovne partnerje po obrazih sodeč smo se vsi imeli luštno 15 8 2011 TREKING V OBJEMU NARAVNIH LEPOT 30 7 2011 PLEZANJE Iški vintgar Za nami še en prekrasen dan v Iškem vintgarju Slavi Nina in njen fant so se preiskušali v plezalnih sposobnostih Začeli smo z lažjo plezalno smerjo ocena III in potem nadaljevali z težjimi Ekipa pod steno je lepo nagradila vsak preplezan detail in seveda smer Čestitke tudi Nini ki se je v steno podala z dvema srčkoma v sebi Pa še nekaj slikic 8 9 in 10 7 2011 je bil zelo adrenalinski vikend v petek smo leteli v Podpeči še enkrat opravičilo ker smo eno uro prestavili ampak kot se je potem izkazalo je bila dobra odločitev veter se je umirjal in celo čisto umiril proti koncu zato letalni užitki niso bili prikrajšani Moravske toplice lep mogoče malo prevetroven dan ampak je šlo bilo je veliko letenja že sama pot preko Meniške vasi kjer so se mi pridružili trije pravi dolenci to sem potem šele v M T v prtljagi opazil in potem dotakanje goriva v Ptuju nam je vzela nekaj časa je pa vsekakor taka zračna ruta orientacijsko zanimiva in je treba biti kar pozoren da ne zaideš k našim sosedom Tudi župana M S smo imeli čast pripeljati iz druge gasilske veselice na ta dogodek da je imel kratek govor pa popeljati na višino 750 m padalce pravzaprav so bile dve padalki in en padalec in seveda veliko vas si je privoščilo tudi 5 7 min let nad M T in M S Skratka s prijetnimi vtisi smo se vračali domov Veslanje Bistra kot Bistra nam je postregla z kar nekaj naravnimi ovirami v vodi in vsakič ko gremo več jih je ampak to naredi veslanju še poseben pustolovski značaj Andreja z družino je dobila ta podvig kot darilo slikce povedo več Podpeč Moravske Toplice Bistra 12 6 2011 ZRAČNA AVANTURA HELIKOPTER tokrat večinoma obdarjenci za rojstni dan verjamem da smo vam polepšali nedeljsko pozno popoldne in dodali malo adrenalina Tokrat je bilo kar nekaj članov na trdnih tleh in sicer naj bi se imenovali navijaška skupina no tako sem slišal da jih je imenovala Sonja Kljub ne prav idealnemu vremenu je bilo letenje mirno razen sem pa tja je kakšna kapljica priletela iz bližnjega oblačka je pa poseben čar naredila mavrica ki se je večkrat pokazala na različnih koncih Hvala lepa naši stevardesi Meliti kot smo jo imenovali za vso logistično zemeljsko podporo Slikic tokrat ni po pravici povedano sem prišel brez fotoaparata če pa dobimo kakšno od udeležencev pa jo bomo naknadno objavili 3 6 2011 VSTOP V PODZEMLJE M in V Pasica Priprave zunaj nas je malo več v podzemlju malo manj Nekje gre pokonci nekje pa malo po kolenih Pa še malo s pomočjo vrvi in glej ga zlomka kaj je pa to Mi imamo se faaaajn pa če vam prav je al neeee no mal se pa bomo mogli umiti 14 5 smo se odpravili še na avanturo izven naših meja če lahko tako rečem in sicer smo odšli na štiridnevno JADRANJE po otokih okoli Malega Lošinja naj začnem z vremenom pred našim prihodom sonček vmes bolj malo po našem odhodu spet sonček Kaj čmo enkrat tako drugič drugačno vreme no razburljivo je pa bilo močan jugo še močnejša burja skratka dolgčasa ni bilo No ampak tud miren večer se je našel zaliv tudi tako da preprosti piknik ob obali ni bil ogrožen in je bil kot vedno zelo prijeten in predvsem okusen čeprav je naš ribič imel tokrat smolo pri ulovu no smo pa nekaj našli v hladilniku in nabodli glede nato da je posadka prihajala iz štajerski koncev ni bilo dvoma da za dobro kapljico ne bi bilo prekrbljeno Fantje sami profesionalni geodeti to se pravi o kakšnem kiksu pri navigaciji ni bilo za razmišljati punce odlično ste pripravljale hrano in seveda skrbele za svoje fante da ne popadajo v morje skratka vesel sem da ste me vzeli v svojo družbo in mi zaupali Večerja je ostala kar v morju Boštjan 8 5 2011 VESLANJE Iščica Ljubljanica Lep sončna nedelja ravno prav toplo komarji in brenceljni še niso oživeli tako da je bil tapravi dan za raziskovanje rečne struge Iščice Vodostaj je bil nizek in voda ne ravno čista po mojem je malo k temu pripomogel cvetni prah ki je v tem času zelo intenzivno cveti Romana prvič v čolnu z vesli no nekaj obratov par cik cakov nekaj bližnjih srečanj z grmovjem no potem pa je šlo naravnost kot puščica njen partner Iztok prekaljen ribič naju je pa še nekaj o ribah naučil tako da ga je bilo z veseljem poslušati Prvič smo opazili na Iščici in to kmalu na začetku tudi Laboda upam da se bo tam naselil in da ga bomo še videvali Pa še nekaj slikic Mal pred koncem malica potem pa na Špici na splavu zaslužena osvež pijača na desni Sulc Miha Boštjan 9 4 2011 ZRAČNA AVANTURA vzletišče Podpeč poleg starih lokacij Ljubljansko barje Ljubljana Iški vintgar Rakitna smo si tokrat privoščili še polet nad Cerkniškim jezerom ki je že bil veliko manjši kot zna biti ampak verjamete ali ne pogled na njega je bil res prečudovit hvala potniku Juriju ki je predlagal da obiščemo še njegov domači konec ne smemo pozabiti na gospo če se ne motim jih ima že 91 let vse čestitke gospa verjamete ali ne gospa je še štose pokala tam gor tako da smo se med poletom še nasmejali pa še nekaj spominskih slikic 27 11 2010 ZRAČNA AVANTURA PODPEČ udeležeci IskeAdvatures smo se zbrali ob 14h 15 na vzletišču Podpeč Polona na varni razdalji zadržuje svojega partnerja kajti to je bilo za njega presenečenje in dokler ni priletel helikopter je ugibal ali se bomo vozili z zasneženim avionom ki je žalostno parkiran in zapuščen ob stezi ali bodo prišli balonarji no potem pa z manjšo zamudo Iztok in njegova ekipa prileti s helikopterjem iz Zagorja Zamenjata se pilota in že leteli smo najprej Marjana in prijateljice Marjana se je odločila da si za svoj rojstni dan privošči polet nad Ljubljano in seveda razveseli tudi svoje najboljše prijateljice Peter je razveselil svojo mamo in ji odstopil sedež za 15 min navdušenje ni poleglo še naslednji dan Z nami pa se je popeljal še Igor on skrbi pri nas za naš zunanji videz majice jakne in sicer se trudi da ugodi vsaki naši želji ki jih pa ni malo Igor upam da smo se ti vsaj malo oddolžili za tvoj trud še enkrat hvala pa še obvezne slikce Marjana in taboljše prijateljice Polona in Petrova mama in na kopilo sedežu novi pilot odlično mu je šlo res se ne hecam pa še kombinacija z Igorjem Nasvidenje na naslednji avanturi Boštjan pilot 14 11 2010 VESLANJE IŠCA LJUBLJANICA Za ta letni čas ni kaj super vreme ne prevroče ne premraz ravno prav 200m od našega predvidenega vstopa zapora so na delu bobri ne ne le jesensko močno deževje in visoka voda je pripomoglo da je bilo korito reke Išce zaprto z nekaj tanjšimi debli no začetek je že kazal na pravo avanturo kayake in vesla v roke pa peš po obrežju Za zaporo smo veselo zaveslali no ni dolgo trajalo še ena podobna zgodba ja tokrat smo morali izstopiti in se potem takoj za tem po krasni blatni drči spustiti nazaj na reko Malica na sotočju z Ljubljanico je več kot teknila klobasa mladi kozji sir čemaž v olivnem olju in kozarček tafrišnega cvička nam je dal moči za naprej No v centru Ljubljane smo bili kar velikokrat pofotkani in tudi po obrazih mimoidočih videti zanimivi Bo treba še priveslati do Tromostovja Ja za veslanje nazaj do Špice vodni tok je kar nagajal in silil nazaj vse čestitke od mene kljub temu da ste malo brundali na to temo se je opazilo Pa še slikce Veslali so Melita Mojca Igor Rasto Boštjan Č Marjan in jaz Boštjan G 16 10 2010 KOLESARJENJE Od izvira do izliva Iške Tura ki je bila planirana že zgodaj poleti smo tokrat uspešno izpeljali v sestavi Nevenka Simonca Marjan Marc in jaz Vreme bi se reklo idealno za kolesarjenje ne prevroče ne premraz res pa je da so rokavice kar prav prišle pa dolge kolesarske hlače tudi no če pogledamo datum je to čisto nekaj običajnega Tudi tokrat je Srečo pripravil okusno enolončnico po njegovem receptu pa še to je dodal da je vse BIO iz njegovega vrta V Petelinovih dolinah mokrški in štajerski lovci glodajo še zadnje ostanke pujska no glej ga zlomka pride domač lovec z đipom in v njem nova runda za na kol in fešta se nadaljuje naprej po izjavah bo to trajalo do nedelje mi smo jih nenajavljeno in ne da bi vedeli obiskali za kake 15 min lovci hvala za kozarček cvička Spust do Iga nas je kar malo ohladil in posušil Stari dedec v Stajah nas je spomnil na davne čase Kosčeva pot na barjanske ptice in že smo bili na izlivu Iške v Ljubljanico potem pa nazaj za 300 m na zaključek v prijeten lokal Koliščar Za nami eden od gl izvirov Iške in že smo merili najdeb smreko v mokr pog Čudovit pogled iz Krvavih pečin pred cerkvijo na Krvavi Peči Pa nad Kozlovimi stenami pa v Koliščarju prijetno ni kaj Boštjan 29 9 2010 OGLED PODZEMLJA Ponovno M in V Pasica na Gornjem Igu Tokrat se nas je podalo pod površje 6 mandeljcev Slavi Ada Grega Eva Marjan in jaz Tudi v jami se je občutilo predhodno obilno deževje in sicer je kar intenzivno kapljalo iz stropa Zvok kapljice ki je priletela na polivinil ni bil nič kaj prijeten mogoče celo malo zastrašujoč kot bi se nekaj podiralo namreč v jami še kar in kar traja raziskovanje življenja v njej zato so na večih mestih postavljene nekakšne pvc škatle ki lovijo vodo iz stropa Upam da bodo te umetne kapniške strukture beri škatle kmalu odstranjene in bo jama zasijala v vsej svoji lepoti Kot ponavadi smo se spustili z vrvjo v oba brezna no nazaj je bilo treba pa malo poplezati moram reči vsi ste bili dobri plezalci Grega je vse posnel na filmski trak za TV Iško ki bo v kratkem na kabelski TV Piknik pri zapuščeni kmetiji negdaj živeče Mice na koncu in poslušanje jelenčkov ki so iskali svoje mladice je še dodal piko na I k avanturi hvala Gregu in Dadi za odlično pripravljene dobrote zelo mi je teknilo Pred pobegom v skrivnost podzemlja Pa še ena skupinska v globini Grega za TV Iško Ada v spustu še ne ve kako globoke je Ja evo zdej pa še nazaj ja ni kaj Pa Slavi v plezalnem elementu Ostanki jamske krave Ja ni kaj preoblečt se pa roke umit je kar treba Pri Mici na Benkotu Ustju mmmmm kako je teknilo Boštjan 5 9 2010 ZRAČNA AVANTURA Tokrat vzletišče in izhodiščna točka na novi lokaciji za nas in sicer vzletišče Erazma Pintarja v Stanežičah V čast nam je da smo prvič popeljali nad našim glavnim mestom starejšega gospoda iz Argentine ki je dobil to prekrasno avanturo za darilo od najbližjih od tam pa se je odpravil v drugo večje zračno plovilo in odletel čez Atlantik nazaj V helikopterju ga je spremljal še moj sovaščan in prijatelj Jani Š Dušan G pa si je privoščil nekoliko daljši let In sicer smo najprej poleteli čez Ljubljansko barje mimo Krima ki si je za naš mimohod nadel sivo kučmo iz temne meglice ki se mu reče oblak in naprej čez Gornji Ig v kanjon Iškega Vintgarja vse tja do izvira Iške Tam smo zaokrožili nad Lužarjem in nadaljevali v drugem kurzu do čarovnic na Slivnici kjer smo jim malo prevetrili zaprašene metle pristali na njihovi vzletni ploščadi in potem hitro odbrzeli nad Peklom in Borovnico do Podpeči kjer smo v nizkem in hitrem letu preleteli vzletišče in nadaljevali nad Ljubljanico do Ljubljanskega gradu Ker nam je ostalo še kar nekaj časa smo v zaledju Polhograjskih dolomitov nadaljevali proti Škofji Loki in se preko Zbilj vrnili nazaj tam pa sta nas čakala že druga dva potnika za naslednjo avanturo Slikce Boštjan pilot helikop ZRAČNA AVANTURA 29 8 2010 Na tokratni avanturi so uživali kot ptice 9 oseb še posebno pa nam je čast da lahko popeljemo nad pokrajino Iga in kanjonom Iškega vintgarja slavljence ki jim je bil polet dan za rojstni dan Tokrat sta bila to Romana in Toni Ž Čestitke še z naše strani Zopet nisem vseh slikal po pravici povedano sem pozabil ker sem tudi jaz neizmerno užival v letenju Boštjan pilot helik TREKING PO REKI ZALI 22 8 2010 Iznad Krima se vlečejo rahle meglice in sonce tiho prodira skozi njo Prispemo do izvira Rakiškega grabna Pikovniške vode še zadnji napotki za na pot Pojdimo na avanturo Vse okrog nas zeleni gozd in šumenje rečice Ta čudovita narava nam daje vsega po malo Pot se nam vije pod nogami z mislimi potujemo koderkoli in si nabiramo pozitivne moči A besede ne povedo velike to mora vsak posameznik doživeti pod skrbnim vodstvom Marjana in Boštjana Stanka ZRAČNA AVANTURA 3 7 2010 Vesel sem da sem del ekipe ki svojim strankam omogoča izpolniti skrite želje po avanturi Ena taka je bila tudi ta sobotna zračna avantura kjer se je iz obrazov navdušenih udeležencev videlo da so neizmerno uživali v pogledih kot jih vidi ptica Mislim da smo na pravi poti Marc pa še nekaj slikic Tukaj pa zmanjka el energije v fotoaparatu tako da ostali letalci ja ni kaj moja napaka Ta dva sta pa krivca za vse možne avanture PLEZANJE IŠKI VINTGAR 27 6 2010 Lep sončen dan plezališče v sveži senci Darja že išče sončni prostor ob reki Iški jaz pa Marc pa veževa in pripravljava dva sidrišča za varovanje plezalcev Ni kaj od III pa do VI plezalne težavnostne stopnje smo lahko preiskušali in premagovali smeri Razni vzkliki uhh aaaa toooo ahhh pa še kakšen bi se najdu skratka vsi so pripomogli k napredovanju v nekje skoraj navpični nekje navpični steni no pa tudi previs se najde Nekje na robu stene na polički nas je vseskozi opazoval princ žabec krotec po mojem je čakal na poljub naše mladenke pa nič ni kaj rajš brez princa naprej kot poljub žabcu so izjavile Pogled na steno Priprave plezalcev Stanka v akciji pa Darja v akciji Anže v smeri Kraljestvo zlatoroga pa Bojc tudi Pa še dva neznana plezalca pajka Nasvidenje na naslednji avanturi Boštjan VESLANJE BISTRA PODPEČ 13 6 2010 Led je prebit mislim o prvi veslaški avanturi v okviru www iskAAdventure si pa še glanc novi čolni skratka Prekrasen dan prijazna domačinka v Bistri nam zaželi srečno pot reka Bistra ime pove vse hladna reka ki malo prej prileze na plano izpod mogočnega hriba pri gradu Bistra vijuga po barjanskem koritu ob njem pa mogočna drevesa ki nudijo osvežilno senco in seveda radovedne krave ki jim ravno tako paše počitek v senci pa še pijačo imajo v bližini kratek opis če vas je pa vsaj malo zamikalo pa se nam drugič le pridružite DOBRODOŠLI Ni kaj prečudovito delo narave Kmalu na začetku enkrat treba dati čolne ven Bobri na delu Vmesni počitek Na koncu v Podpeči Novica speče odlične čevapčiče preverjeno Boštjan ZRAČNA AVANTURA 6 6 2010 uspešno za nami Miha je presenetil svojo Ireno in jo je za njen rojstni dan popeljal nad Ljubljano in rojstno hišo v Iški ni kaj lepo Jaro se je učil pilotiranja seveda je takoj imel prve potnike Lariso Liyo in še eno prijateljico no še kakšna urca pa bo šlo Marjan si je iz zraka ogledal vse gozdne ceste po katerih vozi les v dolino Davorin je vse skrbno dokumentiral na spominsko kartico in seveda ogled Ljubljanice v kateri velikokrat raziskuje in trenira tehnike podvodnega reševanja si je še posebej z navdušenjem ogledal iz ptičje perspektive Oče in sin motorista čisto po naključju prišla pogledat vzletišče Podpeč in glej ga zlomka že sta letela Po pristanku v Zagorju Boštjan OGLED PODZEMLJA 31 5 2010 Mojca Darja Jure Andrej Boštjan Č Marc in jaz smo se podali iz sončnega večernega dne v temačno a nad vse zanimivo podzemlje Male in Velike Pasice Natanko 4 ure smo raziskovali se spuščali v manjša brezna in občudovali lepote kapnikov različnih sigastih struktur ter življenja v globini 10 do 20 m pod površjem Naj slikce povedo več Priprave in začetni brifing Prva gasilska Pa še ena v dvoranici stebrov Mojca v spustu v špranjo brezna Hočmo dooomov Ne ne greste še Samo vmesni odmor za razisk naprej 6 m brezno v M Pasici Andrej v spustu Dvojčka v zadnji odkriti dvoranici Jure kam iz dvorane kjer do nedav še ni stopila človeška noga in Vsakega luštnega je enkrat konec Boštjan TREKING IZ DOLENJSKE NA NOTRANJSKO 11 4 2010 Spet nas je predhodna vremenska napoved strašila in spet so se potencialni kandidati spraševali al naj grem al naj bom rajš doma za toplo pečko no vsi ki nismo razmišljali o pečki smo se odločili da gremo in ni nam bilo žal Za kratek čas so nas res posuli od zgoraj z majhnimi snežnimi zrncami ampak res samo za vzorec drugače smo se pa tud sončnim žarkom nastavljali in kar nekako se nam ni naprej mudilo Vsa zahvala Sreču iz Krvave Peči pripravil je okusno enolončnico zeliščni čaj točno odmerjeno kavico in tudi šilce domačega ni manjkalo na mizi Tudi ogled njegove delavnice z etnološkimi spominki in muzej vojne za Slovenijo nam je z veseljem razkazal in tudi nekaj na to temo povedal Domačin iz zaselka Bukovec nam je ko je videl da posedamo pod njegovo hruško velikodušno postregel s svojim dvakrat kuhanim ali pečenim napitkom no kakor koli vzameš pasal je Spust do reke Iške prečenje in rahel 1 urni počasni vzpon na Osredek in ponovno spust do sotočja reke Iške in Zale kar dobro nam je šlo glede na to da smo imeli za seboj že 4

Original URL path: http://iskaadventure.si/utrinki2011.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

naš sejmski prostor v predverje hale A Nudimo vam popuste na naša doživetja 20 helikopter 10 23 12 2012 Na izletu MEDVEDU NA SLEDI smo se imeli res super Odkrili smo da medvedom ni preveč do spanja saj smo našli kar nekaj različnih sledi Videli pa smo tudi stopinje drugih živali srnje jelenje in lisičje stopinje divjih prašičev kun in zajcev pa seveda pasje in mačje Ko smo se naučili prepoznavati različne sledi pa se je pustolovščina šele začela Boštjan je poskrbel za ravno pravo mero adrenalina ko smo se s pomočjo vrvi spuščali po hudourniški grapi nato pa nadaljevali po brezpotju ob potoku Utrujeni a zadovoljni smo prišli do partizanske bolnišnice Krvavica kjer smo na kuhinjskem ognjišču zakurili ogenj in si spekli slastno večerjo Ko smo si malo oddahnili in se okrepčali smo prižgali bakle in seveda čelne lučke ter se vrnili k avtom Nič hudega če ste dogodivščino tokrat zamudili saj se bomo medvedu na sled znova podali že januarja Se vidimo Alenka biologinja foto Lovro 17 12 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Tokrat z nami tudi biologinja Alenka in kot vedno hitro najde kaj v zvezi živalstva pa če tudi samo del okostja z nami tudi dečko iz vzhodnega Berlina družina iz Kašlja in moj sovaščan Janez kateri je kupil srečko na srečolovu na veselici ob 100 obletnici GD Iška vas in zadel Vstop v skrivnosti podzemlja M in V Pasica 09 12 2012 DOŽIVETJE S HELIKOPTERJEM Današnje doživetje po dolgem času so nam bile vremenske razmere več kot naklonjene na frišno zapaden sneg sonce brezvetrje vzletanje v neposredni bližini centra v Lj ja lahko si samo želimo še naprej take odlične razmere za letenje tokrat smo imeli na voljo samo 30 min letenja ki bo ostalo vsaj meni kot pilotu še dolgo v spominu še nekaj malega slikic 23 11 2012 ROJSTNI DAN URŠKE predno so se sošolci in sošolke posladkali z torto jih je Urška povabila V SKRIVNOSTI PODZEMLJA M in V Pasice 10 11 2012 POLET S HELIKOPTERJEM Sostro Tokrat že drugič na majhnem prekrasnem vzletišču v bližini Sostrega kjer imamo dobro izhodišče za vse zanimive točke ki si jih ogledamo malo višje s helikopterjem Ljubljano z Ljubljanskim gradom in Starim trgom Ljubljanico Ljubljansko barje sotesko Iškega vintgarja Krima 29 10 2012 POLET S HELIKOPTERJEM preko Golice v Avstrijo do Celovca naprej do Wolfsberga Graza nazaj v SLO na Mariborsko letaliče in naprej na Ljubljansko letališče Karavanke in višji deli Avstrije so nam ponujali prekrasne zasnežene poglede s prvim letošnjim snegom mariborsko letališče in kje je Brnik 23 10 2012 Verjetno letos Še zadnjič v prekrasnem sončnem in toplem vremenu smo se odpravili v prekrasno plezalno južno steno Kogla v Kamniških alpah kjer smo sproščeno in brez hitenja preplezali lažjo Virensovo smer Rok se je pripravljal za izpit alpinist zato je prevzel plezanje in kot prvi plezal naprej za njim pa sva poplezavala Janez in jaz Boštjan Franci in Bojan pa sta se zapodila v težjo smer toda kaj kmalu sta obupala ko se je stena počasi upirala z težavnostjo 6 minus no en dva tri sta bila za nami in na koncu pred nami iz smeri Vsi razen mene so nadaljevali prespati v bivak pod Grintovcem kateri so izkoristili še naslednji dan za plezanje v Štruci jaz pa v dolino in naslednji dan promovirat plovilo hovercraft na Krko v vasici Zameško v bližini Šentjerneja hrvaški službi za zaščito in reševanje 22 10 2012 NATIONAL GEOGRAPHIC JUNIOR NAJ PUSTOLOVEC LETA no po dolgem času in nekaj zapleti smo končno lepo izpeljali še drugi del doživetja za naše nagrajence in sicer plezanje in helikopter Plezali smo na naravni steni v Iškem vintgarju leteli pa smo nad Krvavcem Kamniško bistrico Veliko planino in Kamnikom nekaj slikic Foto Arne Hodalič in Katja Bidovec 22 10 2012 PLEZANJE na naravni steni Katja in njen fant 20 10 2012 POLET S HELIKOPTERJEM Portorož Vrsar Rabac Sv Marina Učka Brnik Plan je bil da odletimo v Benetke in čez sev jadran na Vrsar toda zelo gosta nizka oblačnost in kontrola letenja v Italiji nam je to preprečila zato smo plan med letenjem spremenili in smo preko Monfalcone ja in Pirana pristali na Portorožkem letališču naredili kratek odmor potem pa smo odleteli ob zahodni Istrski obali naprej proti letališču Vrsar kjer so ravnokar začenjali tekmovanje avionov v točnosti pristajanja seveda na to tekmovanje ne sprejmejo helikopterjev Let smo nadaljevali čez znano potapljaško destinacijo Sv Marina ki je na vzhodni strani Istre v bližini Rabca mimo Učke vse tja do brniškega letališča 9 10 12 10 2012 NADALJEVALNI POTAPLJAŠKI TEČAJ AOWD in DEEP DIVER tokrat prvič na barki ŠČEDRO ki pretežno pluje po južnih jadranskih otokih V sklopu našega potapljaškega tedna v organizaciji Krota sub Janeza V in Igorja P smo pod okriljem inštruktorja potapljanja IskAAdventure izpeljali še potapljaška tečaja in sicer v prvem delu samo praktični del Glavnina teoretičnega dela še sledi nekaj slikic 29 9 2012 DOŽIVETJE S HELIKOPTERJEM Zračna avantura je res nekaj posebnega Pomanjšane hiške polja miniaturne kravice in vrtički so daleč pod tabo med tem ko lebdiš nekje med nebom in zemljo Tam daleč spodaj ostanejo tudi vsakdanje skrbi Pomemben je le ta trenutek ko lahko občuduješ Slovenijo iz nove perspektive in ponovno odkrivaš njene lepote Žal se polet kar prehitro konča a nasmešek na obrazu vseh ki so se peljali z nami bo zagotovo trajal Alenka Rozman zemeljska ekipa 16 9 2012 VRVNA ŽIČNICA ZA OTROKE in PLEZANJE v Iškem vintgarju V nedeljo se je pa dogajalo Pri gostišču smo postavili vrvno žičnico po kateri so se lahko spuščali otroci pa tudi nekaj pogumnih odraslih Kako smo šibali Vsak svoj pas čelado in škripec pa gremo peš v hrib Ko prisopihaš na vrh ti pomagajo da se pravilno vpneš na vrv in že drviš v dolino A brez skrbi spuščanje je popolnoma varno saj je na nas pazil profesionalec Varno in predvsem zabavno da kar nismo hoteli domov Pogumnejši so se lahko z nami tudi malo zaguncali Na velikem maklenu smo napletli prav posebno gugalnico malo po drevesu malo po vrvi smo splezali gor potem pa skok smo obviseli na varovali vrvi in se še malo guncali Ali pa veliko Za dva mlada plezalca pa smo pripravili tudi prav posebno dogodivščino z nami sta se poizkusila v plezanju po naravni steni Začetno tremo sta kmalu premagala potem pa sta plezala kot prava profesionalca Seveda je nanju budo pazil in ju varoval Boštjan Alenka R 8 9 2012 VESLANJE po Ljubljanskem barju Išca Ljubljanica Nekaj slikic Foto Boštjan 30 8 2012 S KONJSKO VPREGO PO LJUBLJANSKEM BARJU Tokrat nam ni bilo treba hoditi ampak smo lepo sedeli na zapravljivčku in uživali v kas vožnji z Boštjanovimi konjički Iz Iške vasi smo se po polju mimo Bresta peljali do Koščeve poti kjer smo si ogledali posamezne inf točke in opazovalnico za ptiče Vožnjo smo potem nadaljevali in uživali v razgledu preko Tomišlja Vrbljenja nazaj do Iške vasi Furman Boštjan Š Rastline in živalce Alenka R Vodenje in foto Boštjan G 25 8 2012 TREKING V OBJEMU NARAVNIH LEPOT Tokratni treking je bil prvič zaznamovan tudi o malih živalcah ki prebivajo malo pod površjem zemlje rastlinah in posebnih drevesnih vrstah No kar nekaj smo se naučili o pajkih kateri se ločijo tudi po oblikah pajčevin ki jih tako spretno spletejo in skoraj vsak dan tudi pojejo svojo stvaritev ter zgradijo novo vsaka vam čast pajki potem o raznih malih ščurkih miniaturnih kačikah no bolj ene vrste glistice polžkih o strupenih in užitnih rastlinah no pa tudi kakce smo secirali in analizirali ne boste verjeli eden je bil celo od medkota ter ugotavljali kateri vrsti pripada lobanja ki je v jami Skedenca že dolgo let Za vse to in še kaj je bila zaslužna biologinja Alenka R Alenka hvala ti za izčrpno podajanje tvojega znanja 14 8 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Mala in Velika Pasica In pa še pesmica napisana po doživetju udeleženke JAMSKI SVET Svet pod zemljo večini neviden sprejme izbrane ti upajo prestopiti mejo Stisne te v kot položi te na tla posrka te vase izniči ti ego Ljubkuje oči ti pogled je drugačen temina povsod glej z notranjim vidom Dotakne se sluha uživaj v tišini neskončnost brez zvoka A res tišina boli Zasidra v srce se spomine zbudi majhen si toplota pa v srcu žari Uči te čutiti s konicami prstov nežno pobožaš stvaritve zemlje Poveže te z zemljo začutiš utrip njen začetek iz nje je zliješ z njo se Rodiš se ponovno sonce ugledaš ne pozabiš nikoli jame učenja Agi Štular 13 8 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Tokrat 4 različne manjše skupinice vsi zabavni in polno željni adrenalina domov odšli več kot zadovoljni in nad pričakovanji naj slikice povedo več 9 8 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Tokrat smo vstopili v zelo suho jamo suša se pozna tudi pod zemljo vseeno pa smo izstopili blatni zadovoljni in prijetno utrujeni Imeli smo zabavno skupino petih ljudi med katerimi je bil tudi gost iz Varšave vsi pa so bili na koncu navdušeni nad pristno jamarsko izkušnjo Foto in tekst Davor 17 7 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Zabavna zaključena skupinica ki so se in tudi ne vsi poznali od prej iz enega potovanja v tujini bilo je veliko smeha zabave in petja 10 7 2012 TREKING PO REKI IŠKI Tokrat skupinica iz Geografskega inštituta Znanstveno raziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti katera je imela nalogo da se natančno informira o geologiji življenju starih mlinih in žagah v kanjonu reke Iške Za strokovni del je poskrbel Tomaž Kočar avtor knjige IŠKA IŠKI VINTGAR svoje je pa dodal še vodnik Janko 10 13 7 2012 VZPON NA MATTERHORN 4478 Doživetje ki bo ostalo v spominu iz načrtovanih 12 13h ur vzpona iz koče na 3250 mnv in spusta do bivaka na 4000 mnv se je zadeva zaradi slabih vremenskih razmer močnega vetra novozapadlega snega prevelikega števila samih nas 4 naveze katere smo se preveliko od začetka čakali med sabo in megle zavlekla na dobrih 24 ur Kljub temu nas polovica ni osvojila vrha kateri smo obračali malo pred vrhom polovica ki se je nekje po 9 10h urah ločila od nas in so s tem tudi hitreje napredovali pa so uspeli osvojiti vrh ki je bil v popolni megli in snežnemu metežu Izkušnja za naslednje podobne podvige da se v takih primerih oziraš bolj na svojo navezo in ne na skupino žal je tako če hočeš stati na vrhu Od vrha do bivaka se več ali manj spuščaš z vrvjo in tudi tukaj je bilo ogromno čakanja na štantih mraz močan veter tako da nas je kar dobro premrazilo in nekateri so celo dobili rahle omrzline Si predstavljate kako je bilo veselje ko smo nekaj po 5h zjutraj prišli v bivak na 4000 m ko so nas zagledali Korejci in Španci ki so prenočili v njem so se takoj podvizali iz tistih 6 7 ležišč in nam odstopili da smo lahko vsaj 2h urci prespali in potem ob 9h nadaljevali z spustom 6 nam je uspelo ujeti gondolo do 5h popoldne in smo ob 18h že eni več drugi manj zadovoljni pili pivo za 6 eurov in si privoščili družinsko pico no če ji lahko rečemo družinska velikosti naše 1 5 velike pice za ceno 40 eur ja dobro gre tem Švicarjem Navezi ki pa ni uspelo ujeti gondolo pa je morala naredite še dodatnih 1000 mnv spusta ne bi bil rad v njihovi koži no do našega parkiranega avta jim je uspelo priti do o3h zjutraj stiski rok kratek klepet in že smo se odpravili nazaj 8 7 2012 SPUST PO ŽIČNICI pred gostiščem Iški vintgar Ideja je padla da ne bi bilo slabo enkrat izdelati improvizirano žičnico iz vrvi za spust za otroke in celo za lažje odrasle osebe Odziv je bil zelo dober obrazi otrok so tudi povedali da jim je bilo všeč najprej malo straha kar je dobrodošlo potem pa širok in zadovoljen nasmeh tako da smo Bojan Franci in jaz zadovolnji in že kujemo načrte za naprej v smislu novih žičnic 7 7 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA Čas dopustov no kljub temu smo izpeljali doživetje tokrat samo za tri prijateljice ki so si privoščile v drugi ponudbi Kuponkota Zaključena družbica zabavnih in prijetnih deklet iz Rudnika in Italije so se prav pogumno spopadle z vsako jamarsko težavico in uspešno prehodile preplezale prepuzale vse dele jame 5 7 2012 smo se odpravili s kolegi soplezalci ponovno po dolgem času spet v S Triglavsko mogočno steno za mene je bila to druga ponovitev kratke Nemške smeri Istočasno pa zadnji trening za torkov vzpon na Materhorn Boštjan foto Bojan Stanek in Boštjan G 27 6 2012 NAJ PUSTOLOVEC LETA NATIONAL GEOGRAPHIC JUNIOR No nekako nam je uspelo z rahlo zamudo in nekaj tehničnih težav brez helikopterja popelajti mlade pustolovce v SKRIVNOSTI PODZEMLJA na TREKING in na koncu je ostalo še malo časa za PRIPRAVO KOSILA v naravi V jami so imeli pustolovci kar nekaj dela s poziranjem pred objektivom Arneta H je bil kar kako se reče malo lepše zahteven ampak na koncu je pa tudi vsa zadeva prinesla lep rezultat ODLIČNE FOTKE Tudi Arnetova pomočnica je bila kar zaposlena z lovlenjem signala za elektronsko proženje fleša bliskavice na fotoaparatu pa mal se premakni pa mal više pa mal niže no je bil kar zgovoren tale Arne Irena urednica revije no ona je imela pa veliko dela najprej z sešetevanjem lepih besed ki jih je Arne tako lepo in hitro stresal potem pa je videla da ne bo nikamor prišla je pa začela za vsako tako besedico Arnetu z odštevanjem pa še en eurček pa drug itd No skratka preživeli smo krasen dan pustolovcem pa obljubljamo da bomo našo besedo držali in v drugem terminu izvedli plezanje in helikopter in da bodo tudi zato ker se danes ni izšlo z letenjem leteli in plezali več in še slikice Pustolovci so VSTOPILI V SKRIVNOSTI PODZEMLJA POČIVALI HODILI in jedli KOSILO V NARAVI ARNETOVA pomočnica kar po stropu in ARNE HODALIČ v fazi ko se ni ukvarjal z fotografijo in IRENA CERAR urednica NATIONAL GEOGRAPHIC JUNIOR 23 6 2012 ADVENTURE RACE SLOVENIJA TEKMOVANJE USPELO Iz članka ARS 2012 končan na spletni strani www adventurerace si Drugi dan se je začel na skikih kar je bil tudi zadnji trenutek na kolesih pred večerom Pred ekipami je bilo 50 kilometrski treking od Rakovega Škocjana preko Planinskega polja in Rakitne s koncem v Iškem vintgarju Na srečo je bilo nekaj popestritev na poti kot so mirno veslanje po Uncu avanturistični spust po vrvi in jamarstvo Poslastica dneva pa je vsekakor bilo soteskanje po Iškem vintgarju v katerem so udeleženci kljub nižjim temperaturam uživali v skokih in padcih Časovna limita na koncu vintgarja je zahtevala veliko moči od nekaterih ekip ki so na koncu od navdušenja nad uspehom potočile tudi kakšno solzo prečkanje ciljne črte v kategoriji Popotnik pa je iz nekaterih zvabilo tudi pesem Na linku http 24ur com novice slovenija 440 kilometrov so preizkusali meje telesa in duha html video pa si lahko ogledate še kratek prispevek iz nedeljskega dnevnika POP TV kjer je za kratek čas prikazana tudi ena od kontrolnih točk v Iškem vintgarju na najlepšem in največjem tolmuno reke Iške še nekaj slikic iz priprav in same tekme Foto Boštjan G 19 6 2012 VESLANJE BISTRA LJUBLJANICA Ekipa katera je pred časom vstopila v Skrivnosti podzemlja se je tokrat odločila za veslanje Bilo je kar nekaj smeha in luštnih situacij 17 6 2012 ZRAČNA AVANTURA S HELIKOPTERJEM Podpeč Končno smo prišli do primernega vremena za letenje Tokrat bilo v zraku 20 helikopterskih letalcev med drugim tudi kamermana za dokumentarni filmček o obrežju Ljubljanice od Špice do zapornic Moram reči da sem tud jaz užival v snemanju kljub temu da je morala biti koncentracija na višku saj smo morali leteti zelo počasi in mirno ali celo lebdeti na določeni višini za nekaj časa Na eni od slikic pa tudi Cerkniško jezero 16 6 2012 VESLANJE Bistra Ljubljanica Letos prvo veslanje na reki Bistri v torek in sredo še močno deževje v četrtek sva šla z Davorjem narediti ogledno turo z čolni najprej sem pričakoval malo bolj divjo vožnjo zaradi visokega vodostaja na koncu je bilo prav prijetno mirno brez večjih ovir še mala brzica je imela manj padca vse je bilo lažje razen barva vode ni bila prav enaka imenu BISTRA še nekaj slikic iz sobotnega veslanja 15 6 2012 VSTOP V SKRIVNOSTI PODZEMLJA M in V Pasica Gornji Ig Nekaj slikovnih utrinkov 26 5 2012 PLEZANJE TREKING PIKNIK za tekače Kluba Polet in njihove izvajalce društva Kvadra Tek tokrat smo bili gostitelji kateri smo za tekače pripravili najprej malo doživetij potem pa malo papice Miha je super opravil svoje delo za kotlom Davor in jaz na plezanju Sebastijan pa je poskrbel za vse ostalo ja pa tud solato je imel na skrbi Hvala tudi Blažu in njegovi ekipi za korektnost in prijaznost Nekaj malega slikic Boštjan 19 20 5 2012 Za nami je vikend doživetij če lahko tako rečem v soboto popoldne smo leteli s helikopterjem na Golem bilo je lahko rečem nepozabno tokrat je z nami letelo rekordno število 60 oseb res da so bili leti krajši ampak nepozabni na koncu nas je lovila tema in omejitev zaradi goriva tako da nismo mogli vseh popeljati nad prekrasno pokrajino Golega z bližnjo okolico Hvala vsem pomagačem no tudi oni so si želeli ogledati Golo iz ptičje perspektive kaj naj rečem pa drugič Nedelja po zelo kratkem spancu in počitku se je nadaljevala z jutranjim sestankom pri meni doma z organizatorji evropske pustolovsko avanturistične tekme ADVENTURE RACE SLOVENIJA 2012 ki bo letos potekala tudi skozi kanjon Iškega vintgarja 23 6 2012 Mi kot IškAAdventure bomo na tem delu trase pomagali pri izpeljavi zanimive in zelo naporne za tekmovalce tekme Pričakuje se približno 160 tekmovalcev iz cele Evrope Že sedaj vas vabim da si tekmo na tem delu ogledate tudi vi glede na to da sem bil tudi jaz pred leti dvakrat na tej težki pustolovski preiskušnji vam obljubljam zanimiv ogled Takoj za sestankom pa sem v

Original URL path: http://iskaadventure.si/utrinki2012.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

Iška and Zala In a milion years this two rivers have created their way to the swamp Ljubljansko barje Of course there are also other very important tributaries of rivers and numerous waterfalls small cliffs and green refreshing river pools The ruins of once functioning mills and saw mills made us aware how important the rivers were in the past High Vintgar areas and the entire canyon and the plateau which dominates over the gorges offer us a beautiful view over the near and distant surroundings We will also feel the pulse of isolated villages which until recently were virtually cut off from civilization THEMATIC TOUR TREKS CLICK HERE FOR TREKKING LIST The tour will lead us through the legendary World War II sites which were marked these places We will see the remains of cultural history mills sawmills churches and how people were living in the past and ethnological heritage cooking home made brandy and making pork and sausages and again wonderful work of nature ravines caves rocky hills and the fauna and flora CHOOSE LANGUAGE ENG SLO DO NOT MISS more in current news CURRENT NEWS IMPRESSIONS BY PREVIOUS EVENTS MAP OF IŠKI VINTGAR ISKA DOMESTIC TEA RENT

Original URL path: http://iskaadventure.si/ang/treking.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

offer excellent views across the valley and the hinterland of rivers Iška and Zala and also on the beautiful mountain peaks O n the way our companion is clean and fresh air TUR K01 IŠKI VINTGAR CYCLING TOUR TUR K02 CYCLING TOUR MOKERC TUR K03 CYCLING TOUR FROM THE SOURCE TO THE ESTUARY OF RIVER IŠKA CHOOSE LANGUAGE ENG SLO DO NOT MISS more in current news CURRENT NEWS IMPRESSIONS

Original URL path: http://iskaadventure.si/ang/kolesarjenje.php (2016-02-14)
    Open archived version from archive

and a helmet will protect you against the possibility of falling Climbing take place at the gorge in Iški Vintgar Climbing wall is equipped and designed for sport climbing CHOOSE LANGUAGE ENG SLO DO NOT MISS more in current news CURRENT NEWS IMPRESSIONS BY PREVIOUS EVENTS MAP OF IŠKI VINTGAR ISKA DOMESTIC TEA RENT A KAYAK USEFUL CONTENTS Terms and Conditions Bus Timetables Adventure park geoss Weather forecast for Iški

Original URL path: http://iskaadventure.si/ang/plezanje.php (2016-02-14)