archive-si.com » SI » G » GORNISKI.SI

Total: 83

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Program | 10. festival gorniškega filma
    zvezda razkrila več podrobnosti o svoji fundaciji s katero poskuša preprosto in trajnostno izboljšati življenje ljudi po vsem svetu V sklopu z Panaroma 28 Dolina velikanov balvanska odisejada v Sultanatu Oman 30 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 18 00 Dolina velikanov balvanska odisejada v Sultanatu Oman Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Oman Trajanje 30 min Režiser Miguel Willis Kategorija Filmi Plezanje Ko sta Philippe Ribière in Dan Bates obiskala Oman nista vedela kaj naj pričakujeta Podala sta se v odročen kanjon v gorovju Hajar v vzhodnem delu Arabskega polotoka kjer sta iskala balvane ki bi se jih dalo preplezati Odkrila sta prvovrstno plezalno območje Film vas bo premaknil v nek drug čas spoznali boste starodavno vasico skrito v dolini z neštetimi balvani V sklopu z Alex Honnold Lepo je deliti nekaj kar je celo nekoliko pomembno 10 Panaroma 28 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 18 00 Mož Treh Cin Christoph Hainz Napovednik Več Spletni nakup Leto 2014 Država Italija Trajanje 38 min Režiser Markus Frings Kategorija Filmi Plezanje Izkusite prvi prosti solo vzpon prek strme severne stene Velike Cine V vsega 48 minutah se je Christoph Hainz povzpel od vznožja stene pa do vrha mogočne gore Nastal je privlačen film ki prikazuje ta neverjeten podvig Med posnetke plezanja so vključeni pogovori s Hainzevimi prijatelji in soplezalci ki nam predstavijo svoj pogled na velikega človeka in alpinista Prikazan z Modra utopija 15 Črta na nebu 40 Na sporedu Mestni kino Metropol Celje ob 20 00 Orbayu Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Francija Trajanje 26 min Režiser Nina Caprez Kategorija Filmi Plezanje V območju narodnega parka Picos de Europa ki se imenuje Naranjo de Bulnes se skriva smer Orbayu strma 500 metrska lepotica na nadmorski višini 2000 metrov Trinajst neverjetnih raztežajev detajl z oceno 8c in neverjetna izpostavljenost Spomladi leta 2014 sta se s smerjo spoprijela Cedric Lachat in Nina Caprez poleg fizične moči pa sta za uspešen vzpon potrebovala tudi usklajene misli V sklopu z Visoki in mogočni 20 Spopad na Peklenskem ranču 20 Na sporedu Mestni kino Metropol Celje ob 18 00 Mestni kino Ptuj ob 19 00 Panaroma Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Španija Trajanje 28 min Režiser Jon Herranz Kategorija Filmi Plezanje Julija 2014 se je Edu Marín lotil življenjskega projekta preplezati smer Panaroma v Zahodni Cini z 62 letnim očetom 500 metrska smer nosi oceno 8c in je tako ena najtežjih dolgih smeri na svetu Oče in sin sta se podala v osrčje Dolomitov in vzela stvari v svoje roke lotila sta se drznega cilja ki bi jima zagotovil mesto med svetovnimi plezalskimi legendami V sklopu z Alex Honnold Lepo je deliti nekaj kar je celo nekoliko pomembno 10 Dolina velikanov balvanska odisejada v Sultanatu Oman 30 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 18 00 Spopad na Peklenskem ranču Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država ZDA Trajanje 20 min Režiser Zachary Barr Kategorija Filmi Plezanje 24 ur Peklenskega ranča je najbolj divji dogodek v plezanju

Original URL path: http://gorniski.si/prog/?dogodek=plezanje (2016-02-18)

• Program | 10. festival gorniškega filma
    8 min Režiser Benjamin Jordan Kategorija Filmi Gore šport in avantura Svetovni rolkarski prvak v spustu Patrick Switzer izzove svojega smrtnega sovražnika na ultimativni dvoboj Ampak ne ve da je razbojnik kolesa na rolki zamenjal za jadralno padalo V sklopu z Smučanje z balonom 5 Novi koraki 7 Temna svetloba 8 Sierra Quitiquit kako sem se znašla tukaj 8 Metronomic 15 Projekt na gori Rebei 18 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 20 00 Metronomic Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Francija Trajanje 15 min Režiser Vladimir Cellier Kategorija Filmi Gore šport in avantura Gorski vodnik Antoine Moineville je zbral na kup skupino drznežev ki so si nadeli ime Flying Frenchies plesalce v zraku iz Compagnie 9 81 in glasbenike iz skupine Radio Monkey ki jim je pripravil ves teden nebrzdanih norosti V človeškem laboratoriju kjer se prepletajo umetnost in ekstremni športi želijo vzpostaviti avdiovizualne okvire v katerih lahko vsi sodelujoči svobodno eksperimentirajo in improvizirajo V sklopu z Smučanje z balonom 5 Novi koraki 7 Dirka mojega življenja 8 Sierra Quitiquit kako sem se znašla tukaj 8 Temna svetloba 8 Projekt na gori Rebei 18 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 20 00 Modra utopija Napovednik Več Spletni nakup Leto 2014 Država Avstralija Trajanje 15 min Režiser Simon Blair in Pete Wyllie Kategorija Filmi Gore šport in avantura Če želimo človeštvu zagotoviti dostojno prihodnost se moramo ponovno naučiti sodelovati V avstralskih Modrih gorah smo se to odločili preizkusiti v praksi skupaj smo posneli neodvisni film pri katerem ni bilo vpleteno nobeno podjetje Radi plezamo tečemo in skačemo s padalom tokrat pa smo svoje dogodivščine s katerimi se najraje ukvarjamo v teh gorah ki nam predstavljajo drugi dom skrbno posneli V sklopu z Mož Treh Cin Christoph Hainz 37 Črta na nebu 40 Na sporedu Mestni kino Metropol Celje ob 20 00 Novi koraki Več Spletni nakup Leto 2015 Država Francija Trajanje 7 min Režiser Francois Tornier Kategorija Filmi Gore šport in avantura Film nam predstavi predanost teku ki je glavna značilnost španskega ultramaratonca Luisa Alberta Hernanda Od blizu bomo videli kako usklajuje tekmovanja na najvišji ravni s preprostim veseljem ki ga občuti ob pustolovščinah s prijatelji in premagovanju vedno novih ovir V sklopu z Smučanje z balonom 5 Dirka mojega življenja 8 Temna svetloba 8 Sierra Quitiquit kako sem se znašla tukaj 8 Metronomic 15 Projekt na gori Rebei 18 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 20 00 Projekt na gori Rebei Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Francija Trajanje 18 min Režiser Vladimir Cellier Kategorija Filmi Gore šport in avantura Junij 2014 v soteski v Španiji se skupina navdušenih in izkušenih ekstremnih športnikov priveže na plezalno vrv in se vrže v prepad s čimer so podrli svetovni rekord v prostem padu Pripravite se V sklopu z Balloonskiing 5 Nuevos Pasos 7 The Race of my Life 8 Sierra Quitiquit How Did I Get Here 8 Darklight 8 Metronomic 15 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 20 00 Sierra Quitiquit kako sem se znašla

Original URL path: http://gorniski.si/prog/?dogodek=gore-sport-in-avantura (2016-02-18)

• Program | 10. festival gorniškega filma
    razvoju 20 minutni film z močnim sporočilom prikazuje delo indijske nevladne organizacije ATREE ki ima sedež v Gangtoku in Darjeelingu v vzhodni Himalaji V sklopu z Eoha 22 Potres v Nepalu junaki in čudeži 44 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 16 00 Življenje v pragozdu Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Avstrija Trajanje 52 min Režiser Rita Schlamberger Kategorija Filmi Gorska narava in kultura Dokumentarec nas popelje globoko v gozdove avstrijskega narodnega parka Kalkalpen največjega območja divjine v Evropi Skoraj četrt stoletja se ga ni dotaknila človeška roka in nad pokrajino je zavladal krog obnavljanja in razpadanja Kar se na prvi pogled zdi kot uničenje in opustošenje je v resnici regeneracija in transformacija gozda ki se vrača v svoje naravno prvinsko stanje V sklopu z Ljubka preračunljivka 33 Na sporedu Kulturni dom Krško ob 18 00 Torek 16 februar 2016 62 let Več Spletni nakup Leto 2015 Država ZDA Trajanje 9 min Režiser Logan Bockrath Kategorija Filmi Gorska narava in kultura Ken Brower je po reki Yampa nazadnje plul z očetom leta 1952 istega leta kot se je njegov oče pridružil boju proti nameravani gradnji jezov na Zeleni reki v severozahodnem Koloradu Dvainšestdeset let pozneje Ken ponovno obišče reko Yampa in Zeleno reko kjer razmišlja o očetovem delu njunem izletu leta 1952 in načinih boja proti pomanjkanju vode na zahodu ZDA V sklopu z Odprava Q prečenje Baffinovega otoka 11 S kajakom po Aleutih 48 Na sporedu Cankarjev dom Linhartova dvorana ob 18 00 Afganistanska zima Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Švica Trajanje 72 min Režiser Mario Casella in Fulvio Mariani Kategorija Filmi Gorska narava in kultura V treh zimah je majhna ekipa smučarjev in filmarjev prečila gorske verige ob stari svileni cesti med Turčijo in Kitajsko Športni izziv ni bil glavni namen projekta saj je smučanje služilo le kot izgovor za vstop na občutljiva območja smuči pa so se izkazale kot zelo koristen pripomoček za raziskovanje odročnih območij ki so pozimi povsem izolirana Čustveno raziskovanje pozabljene človečnosti V sklopu z Damavand iranske sanje 11 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 20 00 Sreda 17 februar 2016 Konjska moč Napovednik Več Spletni nakup Leto 2015 Država Švica Trajanje 26 min Režiser Arnold Rauch Kategorija Filmi Gorska narava in kultura Delo je podobno reliktu preteklega stoletja tiho a kljub temu energično Zdi se kot da bi konji prišli iz drugega sveta Imajo gromozansko moč obenem pa izžarevajo globok mir Arnold Rauch je spremljal poslednjo skupino gozdarjev ki les spravlja s pomočjo konjev Kar je našel v zimskih gozdovih je delovni in življenjski ritem ki smo ga danes ljudje pozabili če ne celo izgubili V sklopu z Zgodbe iz zraka konji zadnjega prepovedanega kraljestva 59 Na sporedu Cankarjev dom Kosovelova dvorana ob 16 00 Zgodbe iz zraka konji zadnjega prepovedanega kraljestva Napovednik Več Spletni nakup Leto 2014 Država Nepal in ZDA Trajanje 59 min Režiser Sophie Pegrum Kategorija Filmi Gorska narava in kultura Izginjajoča kultura kjer se bogastvo človeka meri v številu konjev ježa pa je

Original URL path: http://gorniski.si/prog/?dogodek=gorska-narava-in-kultura (2016-02-18)